Re: Czy Neostrady zapchaja Polpak ?

Autor: usun.skrzyp_at_hot.pl
Data: Sun 29 Sep 2002 - 16:23:42 MET DST

adam_at_NOSPAM.konta.pl (Adam Szendzielorz) wrote in <an2nnr$3ml$1_at_news.tpi.pl>:

/ciach.../

>Wspolczuje Ci z calego serca, jezeli wszystko widzisz (nie tyle Ty,
>co 'watkowdawca') w tak czarnych kolorach :)

Nie zapoczatkowalem watku, bo np. obawiam sie czy bede mogl sciagnac jutro
poczte. Postawilem po prostu otwarte pytanie :-))) 20 wysyconych Neostrad
to 10 Mbps. Na chlopski rozum 10 Mbit/s na szkielecie to juz niemalo, a 20
czy 50 razy wiecej to dosc pokazne obciazenie. Oczywiscie nie zakladam, ze
kazdy bedzie obciazal w 100% non-stop takie lacze - ale bedzie to robic
kilka procent uzytkownikow co - przy duzej ich liczbie po migracji z uslugi
SDI w miastach - i tak bedzie duza liczba. Stad pytanie.

>A powiedz mi - czy zastanawiales sie ile samych lacz polpakowskich
>1 / 2Mbit sprzedala TPSA i dlaczego one sie nawzajem nie
>pozapychaja !? :-) Jestem pewien, ze przebicie jest wyzsze niz
>w Twoim przykladzie - neostrady.

Nie znam zadnych liczb, ale jestem przekonany ze liczba Neostrad nie tylko
przekroczy liczbe instalacji symetrycznych lacz 1/2 Mbit/s lecz wkrotce
teoretyczna przepustowosc wszystkich tych Neostrad bedzie tez znacznie
wieksza nzi innych lacz TPSA.

Poadrawiam,
Wojtek