Re: Czy Neostrady zapchaja Polpak ?

Autor: mrooveq_at_mrooveq.eu.org
Data: Sat 28 Sep 2002 - 15:03:33 MET DST

In article <Xns9296B2389D404moskit_at_171.69.11.157>, Marek Moskal wrote:
> Adam Szendzielorz napisal(a) [27 Sep 2002]:

> Nie wszystko jest takie jakie sie wydaje, zwlaszcza od czasu
> upowszechnienia sie aplikacji p2p (Napster/gnutella).

Przeciez jak wszyscy beda wszsytko sciagac, to duza czesc zasobow bedzie
u ludzi z Neo+, a oni jak to beda udostepniac, to juz inni nie
beda sciagac od nich 512kbps, tylko 128kbps. Jesli wszystko mialoby byc
ciagniete z predkoscia 512kbps to musialoby isc od ludzi z czyms innym
niz Neo+, czyli pewnie z zagranicy od ludzi, ktorzy w wiekszosci tez maja
ADSL, bo raczej malo jest uzytkownikow z np E1 w domu do wlasnego uzytku, co
najwyzej dzielonym na kilkadziesiat innych uzytkownikow itd itp.
Wiec w pierwszej kolejnosci moga sie zatkac wyjscia TPSA na swiat.
Jesli nawet bedzie cos sciagane od ludzi w Polsce podlaczanych przez kablowki
laczami symetrycznymi (np Autocom - 512kbps w obie strony), to zatkaja sie
lacza kablowek do innych operatorow.

Wedlug mnie szkielet TPSA nie jest zagrozony, ale moge sie mylic
w oszacowaniach.

> Poza tym "normalny" = taki jak wiekszosc, czyli oczywiste ze wiekszosc
> uzytkownikow jest normalna ;P
Tak zupelnie na marginesie: normalnosc to pojecie czysto wzgledne, bynajmniej
nie znaczace "taki jak wiekszosc". Dla kazdego cos innego moze byc normalne.
Ale to juz NTG.

Pozdrawiam
Adam Frankowski