Re: Sferia - koniec wrzesnia blisko, co dalej?

Autor: PiotRek (bell1876_at_WYKASUJ.wp.pl.invalid)
Data: Sat 28 Sep 2002 - 10:57:36 MET DST

Piotr (Pogar) Gardy <pogar_at_ck-gsm-l.org> w artykule news:an1esu$73q$1_at_news.polbox.pl pisze...
> Wczoraj ow list dostalem.
> Pisze w nim ze przepraszaja za problemy z korzystanie uslug i w
> rekompensacie proponuje przedluzenie umowy na dotychczasowych warunkach do
> konca listopada.

A mi przysłali info, że przedłużają, ale do końca października...
Ale ja mam za darmo (była taka promocja)

> Strona Sferii tez sie zaczela zmieniac.

No tak, przebudowali stronę z napisem "strona w przebudowie"
na inną, ale z tym samym napisem, ROTFL!

> Ciekawe kiedy wiec ruszaja komercyjnie.

ZTCS to nie wiadomo czy w ogóle ruszą...

Pozdrawiam

--
PiotRek
bell1876_at_wp.pl