Re: Czy Neostrady zapchaja Polpak ?

Autor: miab (miab2_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 13:24:18 MET DST

Steven Jurczyk napisał(a) w wiadomości: <3d943bc0$1_at_news.home.net.pl>...
>duzym
>Problemem
>rozne
>terminuja
>
>obciazy... Jednak wiekszosc Klientow obciaza lacza srednio na poziomie
10% -
>i generuje ruch w roznych relacjach - wiec takie kalkulacje sa malo
>miarodajne... Pozatym tam gdzie jest wiekszy ruch sa wielokrotne lacza 622
>mbit/s - akurat kto jak to ale tpsa nie ma z tym problemow.

Czyli nie 600MB/s tylko nie mniej niz 500mbit/s pod warunkiem ze 10%
jest dobrym szacunkiem. Z tego co wiem to znaczna czesc z tych co sie
przesiada na Neo+ to musi sobie te warezy posciagac, bo szkoda zeby
sie lacze marnowalo(i lezalo sobie nie wysycone odlogiem) a i biznesik
na plyrtkach jakis sie moze zrobi, a z kolei inni dziela lacze i tez chyba
wiecej niz te 10% wychodzi.

miab