Re: Sferia - koniec wrzesnia blisko, co dalej?

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 12:14:50 MET DST

Piotr (Pogar) Gardy napisał(a):
: >
: > Bo okres testowy trwa do końca października ?
: >
: Po tej odpowiedzi zadzwonielm do Sferii i zapytalem.
: Odpowiedzieli mi iz wyslali mi propozycje przedluzenia testowania do konca
: listopada na dotychczasowych warunkach ;)
   ^^^^^^^^^

Jesteś pewien że listopada ?

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... We come from the land of the ice and snow,