Re: mtr warszawa.irc.pl

Autor: Malgorzata Lewicka (saddie_at_hell.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 09:02:32 MET DST

Tako rzecze Jacek 'jacollini' Krzyżanowski:
> Pewnego pieknego (brr) dnia, wrociwszy do domu, odpaliwszy irc'a, widze
> timeouty z serverami IRCnetu. Oidentd dziala. Firewall wporzadku, jednak
> mtr warszawa.irc.pl:
[ciach wycieczkowy traceroute]

   A propos wypowiedzi twojej i odpowiedzi Beetha, to myślę, że możesz
spokojnie uczynić założenie ogólne, że jeśli masz problemy po drodze
do *.irc.pl, to jest to efekt DDoS-u.

Saddie obserwacyjnie

--
     /\ /\    Małgorzata Lewicka                  --- saddie_at_hell.pl ---
     =^;^=                                        http://aravis.itpp.pl/