Re: Problem...

Autor: Skrzypas (skrzypas_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 23 Sep 2002 - 11:02:17 MET DST

> 10Mbit do najblizszego wezla, czyli w sieci lokalnej.
> Napisz, co to za firma, ilu ma pod soba uzytkownikow.

www.tebo.net - firma z Chełma. Z tego co wiem maja jeden węzeł dostepowy.
Dzielony na wielu "useró" pełną liste ich klientów mozna znaleźć na stronie.
jest tam tego troche. dodatkowo ok 160 prywatnych lokali jest podłączonych
przez tebo.

> Lacze macie z TPSA, czyli pewnie polpak.
> Znajac zycie to 2Mbit dzielone na parudziesieciu, przy dobrych wiatrach
> uzytkownikow, czyli pierwsze podejrzenie jak dla mnie pada na
> zapchane wyjscie.

Dzieki za info. nurtuje mnie jezcze pytani czy tak działąjącą sieć można
uznać za sprawną. Bo jeżeli nie, to mam zamiar wystąpić u nich o rozwiązanie
umowy wraz ze zwrotem kasy za instalację - z powodu nagminnego łamania
umowy. Jestem bardzo wkurzony na działąnia tej firmy - net jest mi mocno
potrzebny ze względu na pracę, tak więc jeżli bede musiał to wystapie na
drogę prawną - w sumie moge sie zwrócić do inspekcji handlowej. Chyba...

Pozdr.
Skrzypas