Re: TP S.A. DSL pod nó?

Autor: marekmSPAM_at_amelek.gda.pl
Data: Mon 23 Sep 2002 - 11:02:38 MET DST

Pawel Szember <fox_at_symboliczna.net> wrote:
: hmm 3 sztuki pod rzad to chyba nie przypadek ;]

Może być jeszcze niedopracowane oprogramowanie w samym urządzeniu
(jeśli te 3 sztuki były tego samego producenta i typu) - marketing
pogania programistów, nie ma czasu na testowanie bo trzeba przecież
jak najszybciej zacząć sprzedaż, a większość ludzi i tak używa Win*
więc do konieczności resetowania co jakiś czas są przyzwyczajeni...

: hmm to ja juz wole zglosic reklamacje niz samemu tworzyc cuda na kiju

Oczywiście, to co zaproponowałem to tylko na wypadek gdyby reklamacja
nie pomogła i problem nadal się powtarzał.

Marek