Re: Falszywe wpisy w RIPE

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Sun 22 Sep 2002 - 22:46:26 MET DST

Maciej Bebenek <maciej_at_USUN.TO.komorka.org> wrote:

> I tu pytanie do "medrcow" Polskiego Internetu - czy provider moze tak
> postapic? Kto "jest wladny" upomniec taka firme? RIPE? Polpak (maja
> polpakowe adresy IP)?

Upomniec LIR'a, w tym wypadku Polpak, tylko co z tego?
Mi od lipca zeszlego roku zle wystawiaja faktury (naliczaja jakies
smiecie, co im sie tam przylepi) - co miesiac reklamuje i nic. W jednej
lokalizacji monter porzucil modem. Mial przyjsc jakos w kwietniu zeby go
zabrac. Tydzien temu odwiezlismy im na Dlugosza ;)

Oni maja zadziwiajaco lewe rece, wiec jakis bzdet w RIPE ich pewnie nie
bierze....

D.

--
50 ways to FREAK your roommate:
 25. Live in the hallway for a month.  Afterwards, bring all of your