Re: faktura.. Neostrada ??

Autor: Tomasz Lam (lam_at_szczecin.wytnijto.mtl.pl)
Data: Thu 19 Sep 2002 - 12:05:20 MET DST

Użytkownik "Karolina Skoracka" <wikikaja_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> nie
> Tez
> Hm.... raczej dostaniesz za ta usluge oddzielna fakture ;)

Hmmm.... Pani Skoracka popisuje się znajomością wszystkiego co się tyczy
techniki, ale w TPSA Neo, Neo+ i IDSL jest połączone z fakturą za Usługi
Powszechne, czyli za tzw Telefon.
A ponieważ instalacja odbyła się 2.09, a dane bilingowe są zbierane z
komputerów instalatorów w dniu 1.09, opłata za instalację i 2 abonamenty
przyjdą w fakturze w październiku.

TLZ

PS. Sorka za prywatną wycieczkę do p. KS, ale ta Pani nie wie co to
lamerstwo (to jest wypowiadanie się o wszystkim, bez znajomości tematu
przede wszystkim) - ale nazwiska umie świetnie przekręcać, co świadczy o
niskiej IMHO inteligencji osoby przekręcającej nazwiska :(