Re: neostrada+ i limity

Autor: usun.skrzyp_at_hot.pl
Data: Wed 18 Sep 2002 - 11:02:00 MET DST

nestor_at_fnet.pl (Lukasz \"Nestor\" Szczepanski) wrote in <am7gvc$ov$1_at_news.tpi.pl>:

/ciach.../

>Z pewnoscia.. w wawie siedzi caly sztab ludzi i konfiguruja te modemy zeby
>potem je wyslac.

Nie modemy, bo bylo wyraznie powiedziane ze konfiguracja odbywa sie po
stronie routera. O tym, jaka przepustowosc bedzie miala dana linia decyduje
Polpak i ustawia to po swojej stronie.

>Akurat tak sie sklada ze moj znajomy z poznania nie ma limitu, nawet o nic
>nie prosil.. w prostej linii do centrali ma jakies 150-200m, dociaga do
>5mbit/s.

Dlugo tak nie pociagnie. Ja z kolei mam 2 znajomych we Wroclawiu, ktorym
Neo Plus wyciaga max. ok. 256 kbps. Bardzo mozliwe, ze wynika to nie tyle z
odleglosci od centrali co z podobnego bledu Polpaku (tylko w druga strone).

Pozdrawiam,
Wojtek