Internet w Rybniku.

Autor: =?ISO-8859-1?Q? (michwita_at_NOSPAM.interia.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 20:11:58 MET DST

Witam!

Podobno na tej grupie można uzyskać informację na temat możliwości
podłączenia się do internetu.

Mieszkam w Rybniku, w dzielnicy Nowiny. Problem w tym, że do najbliższego
domu mam ok.150 m pola. Czy znacie jakąś firmę, która podjęłaby się
założenia mi stałego łącza (prędkość mniej więcej SDI) za rozsądną opłatą
miesięczną (do 90zł)?
Rybnet odpada, bo nie chcę nic od firmy, która nie odpowiada nawet na maile.

Pozdrawiam
Michał.

Odpowiadając na priv wytnij NOSPAM. z adresu.