Re: Ilu jest internautów?

Autor: ajp (no-spam_ajpiotrowski_at_o2.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 08:14:04 MET DST

Piotr KUCHARSKI wrote:

> A czemu im odmawiasz miana internauty?
>
> p.

Uprzedzając może zbędne zatargi chciałbym podkreślić, że liczba
internautów (duża) jest w Polsce powodem do:
- dumy polityków ze swoich dokonań w budowie nowoczesnej, taniej i
niezawodnej telekomunikacji w Polsce
- dumy narodowego operatora z jak wyżej
- budowania przekonania, że dostęp do Internetu jest w Polsce tanii (w
każdym razie stać nas na to...)
- budowania przekonania, że masowy dostęp do Internetu to sprawa
przekonania mas a nie zbudowania masowego dostępu
- ekscytowania potencjalnych klientów jak ogromny zasięg ma umieszczenie
informacji w Internecie dzięki czemu słabo zorientowane firmy wydają po
kilkadziesiąt tysięcy na budowę bezsensownych prezentacji na WWW
- stymulowania zapotrzebowania na CD-ROMy ze SPAMerskimi adresami, bo to
najtańsza i najskuteczniejsza metoda promocji...
- ???

Andrzej J. Piotrowski