Re: Lista polskich "open proxy" (glownie SDI)

Autor: Robert Redziak (spambox_at_supersonic.plukwa.net)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 07:59:30 MET DST

On Sat, 7 Sep 2002 07:29:43 +0000 (UTC), Marek Kryniczak
<marek_kryniczak_at_o2.pl> wrote:

>: Normalnie, dostaną powiadomienie na takiej samej zasadzie, jak
>: dostawało się za spammerstwo, czy posiadanie zacoderedowanej
>: maszyny.
>
> Powiadomienie o czym? W jaki niby sposob czlowiek stawiajacy squida na swoim
> sdi lamie umowe z tpsa? Bo moim zdaniem, mam prawo postawic sobie na swoim
> sdi dowolne proxy i nikomu nic do tego.

 Tak samo jak ma prawo do postawienia IIS-a, czy jakiegokolwiek
 MTA. Ale jeśli są one źle skonfigurowane/dziurawe, to wtedy
 spada na niego część odpowiedzialności za to, że ktoś
 wykorzystał jego maszynkę do niecnych celów.

 r.

robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net
      p l u k w a   z o n e   s u p p o r t   t e a m