Re: problemy z DSL we Wrocku

Autor: Marcin Kulas (hitower_at_czarna.dziura.com)
Data: Tue 10 Sep 2002 - 08:16:44 MET DST

pp wrote:
> w końcu kobitka z polpaku przyznała, że wrocław ma problemy z dsl'em
> i jest cos z routerami we wrocławskim oddziale

Mam nadzieję, że chodzi o 195.205.233.89, i że Wasze telefony
zmobilizują ich do reakcji po prawie półrocznym olewaniu kwestii.

> jutro od 8-mej rano nękam tych techników
> i dobrze byłoby, żeby każdy posiadacz pseudołącza jakim na razie jest
> internetdsl od tepsy złapał jutro od rana za telefon i gnębił ich i gnębił
> niech ruszom dupska bo mnie szlag trafia :)

Niech moc będzie z Wami.

PS.
Już się przymierzałem do kupienia DSL'a, ale widzę, że wpadłbym
z deszczu pod rynnę. :(

--
Marcin Kulas                 http://hit.kropka.net
Odpisując na priv usuń przymiotnik z mojego adresu