Re: problem z registrantem i domena.

Autor: Lukasz Kozicki (ROT13yxbmvpxv_at_ngryvre.cy)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 12:27:49 MET DST

On Fri, 6 Sep 2002, smarkacz wrote:

> Nie zauważyłem jak dotąd żebyś przeprosił użytkowników projektu za
> problemy wynikłe jedynie z Twojej niefrasobliwości (żeby nie użyć dużo
> ostrzejszych słów).

Może ja Ci coś wyjaśnię - wcale się nie dziwię, że Paweł miał opory przy
podawaniu swojego adresu. Szczrze mówiąc, mam dla Niego sporo podziwu
tylko za to, że podał swoje nazwisko.

A dlaczego ? Otóz już raz ja, mój ISP i moi koledzy mieliśmy maile i
telefony z pogróżkami od jakiegoś gangstera za to, że to ja go zgłosiłem
do polspamu, i nieopatrzenie powiadomiłem go o tym. Mając żonę i rodzinę
obawiałbym się o zdrowie moich bliskich, gdybym współpracując w polspamem
jednocześnie podawał swój adres. A tak BTW - niedawno mój kolega został
ciężko pobity za to, że w autobusie poprosił pewnego młodzieńca, by ten
zechciał ustąpić miejsca wchodzącej do pojazdu staruszce - więc nigdy nie
wiesz, za co możesz oberwać.

> Uważasz, że to niepotrzebne?

Ja uważam, że niepotrzebnie. A nawet jeśli, to swoich współpracowników
może przeprosić prywatnie, i Tobie, za przeproszeniem, nic do tego.

pozdrawiam,

--
Łukasz Kozicki < lkozicki, at, atelier, kropka, pl >