Re: Znak jakoci usługi dostępu do Internetu

Autor: Wojtek Walczak (gminick_at_hacker.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 09:30:51 MET DST

Dnia Thu, 5 Sep 2002 22:13:43 +0000 (UTC), futszaK napisał(a):
[...]
> Otórz widze potrzebe stworzenia czegoś w rodzaju certyfikatu usługi
> dostępu do Internetu który byłby przyznawany tym dostawcom, którzy
> spełnią pewne wymagania.
[...]
> Jakies sugestie ???
Raczej pytania ;)
Taki certyfikat chyba potrzebuje renomy, w koncu taki certyfikat
"z kosmosu" jest niewiele wart, prawda?
A poza tym, jesli mam duza firme o sporym budzecie, to wydaje mi
sie, ze bede w stanie taki certyfikat sobie "kupic" nie zaleznie
od tego jakiej jakosci beda swiadczone przeze mnie uslugi, prawda ? ;)

--
[ Wojtek gminick Walczak ][ http://gminick.linuxsecurity.pl/ ]
[ gminick (at) hacker.pl ][ gminick (at) underground.org.pl/ ]