Re: Lista polskich "open proxy" (glownie SDI)

Autor: Marek Kryniczak (marek_kryniczak_at_o2.pl)
Data: Sat 07 Sep 2002 - 09:29:43 MET DST

spambox_at_supersonic.plukwa.net wrote:
: On Fri, 6 Sep 2002 13:15:46 +0000 (UTC), Asia Jedrychowska
: <asia_at_asiaczek.net> wrote:
:
:: Hm, przejrzałam część z tych adresów -- sporo z nich to SDI np. Ciekawa
:: jestem, czy i na jakiej podstawie TPSA może żądać wyłączenia tych
:: proxies -- o ile wiem, w umowie o SDI nie ma nic o stawianiu squidów.
:
: Normalnie, dostaną powiadomienie na takiej samej zasadzie, jak
: dostawało się za spammerstwo, czy posiadanie zacoderedowanej
: maszyny.

Powiadomienie o czym? W jaki niby sposob czlowiek stawiajacy squida na swoim
sdi lamie umowe z tpsa? Bo moim zdaniem, mam prawo postawic sobie na swoim
sdi dowolne proxy i nikomu nic do tego.

M.