Re: Jaka opłata za SDI w przypadku, gdy nie mam

Autor: Michał Cieślicki (yoshi_at_aip.pl)
Data: Fri 06 Sep 2002 - 16:12:09 MET DST

RZ <renataz_at_go2.pl> quotation:
> Na stronie TP S.A. znalazłam coś takiego:
> "Aby zostać użytkownikiem SDI, konieczne jest posiadanie
> aktywnej linii telefonicznej w Telekomunikacji Polskiej."
>
> Ale jeżeli takiej nie mam to czy ponoszę dodatkowe koszty
> za założenie takiej linii?

Z tego co wiem, nie bardzo masz wtedy szanse na założenie takiej
usługi. To taj jak nie można korzystać z kuchenki gazowej nie mając ani
gazu ani chociaż butli.

--
Michał Cieślicki                                            PLD/GNU Linux User
Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh                          BOFH# 264799