Re: SUPERNET?

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl)
Data: Sun 01 Sep 2002 - 14:00:56 MET DST

"Rocik" <tomek_at_amonnet.waw.pl> napisał w wiadomości

> Jesli myslisz ze duze ISP maja duze łacza to sie duzo mylisz to tak na
> wstepie do twojego posta - altruista - mam nadzieje ze wiesz co to znaczy
?
> Kazda firma chce sprzedac jakas usluge (za darmo jest powietrze) jesli
> uwazasz ze sprzedawanie czegos w rozsadnych cenach i zeczywiscie
> dzialajacego jest zla oferta to pozostaj ci duze firmy za duze pieniadze
bo
> oprucz kablowek i tpsy nikt nie oferuje uslugi dla maluczkich a oni
chociaz
> [...]

Tomek - a coz to za problemy psychologiczne tu mamy???
Rozdwojenie jazni ? Amnezja ?

Moze smialo jako swiezy prezes zaprezentujesz oferte
swojej firmy wraz ze szczegolami tech. w odpowiedzi
na zapytanie... Chyba ze sie wstydzisz...

2. Czy to nie na Twojej stronce newsow amonnetu
jest screenshot z downloadu z TDCowej sieci
z wynikiem 228 kilobajtow/s?

Ehh...
P/