Re: iDSL

Autor: Pawel Szember (fox_at_symboliczna.net)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 13:46:35 MET DST

Daniel Podlejski wrote:

> Są huby 10/100, które jeśli wszystkie urządzenia wpięte w nie
> mają przepustowość 100Mbps, to pracują z tą prędkością, ale
> wystarczy, że wepniesz w nie jedno 10Mbps, to kicha, wszystkie
> porty idą w dół do 10Mbps. No ale to są skutki kupowania taniego
> badziewia.
a jak chcialbys wpiac to pod huba i dalej inet udostepniac ? nie przydalby
sie czasem najpierw jakis serwerek z 2 NIC'ami ?
a jesli nie udostepianiac inetu to po co podpinac wiecej jak jeden komputer
?
a co do hubow 10/100 to mam taki jeden 19' , i wcale nie byl tani ;]

--
        ()_()           Pawel Szember
        (o o)           fox_at_symboliczna.net