Re: iDSL

Autor: Bartosz Kaczynski (bart_at_nospam.polbox.com)
Data: Wed 28 Aug 2002 - 09:18:23 MET DST

    [ The following text is in the "ISO-8859-1" character set. ]
    [ Your display is set for the "ISO-8859-2" character set. ]
    [ Some characters may be displayed incorrectly. ]

Dnia 27.08.2002 14:33, Uz.ytkownik Tomasz Lam napisa?:
> Witanko!
>
> Czy ktoś już pracuje na iDSL TPSA??? Jeśli tak to prosze o info:
> 1. Jak z tymi adresami IP, podobno(!!!) da się z tych 4 IPków wydebic 2 dla
> usera
Jak dla opcji 512 to daja Tobie piekna karteczke (taka i monter
zostawil) z ktorej malo co wynika (kompromitacja) - 4 IP ale pierwszy to
adres sieci (network) drugi to adres bramki (adres modemu), trzeci to
adres IP wlasciwy i czwarty hmm nie bardzo wiem po co...albo moze mi sie
nie przydal...:)
Takze nie wiem jak oni policzyli 4 IP ale w sumie sa na kartce 4 takze
dla nich sie to zgadza:) "stala podsiec 4 adresowa publicznych adresow
IP"...
> 2. Jak to sie sprawuje na Linuxie?
Nie to ze braku informacji chcialem najpierw zastosowac pppoe, na kartce
bowiem byl login i haslo, zeby po 2 godzinach (rekompilacje jadra)
stwierdzic ze nic nie trzeba robic poza wpisaniem tego do ustawien
sieci...:) mile to...
> 3. Czy toto pracuje na 100mbit (wyjscie na eth)
;-) jasne na jednym GB pewnie bys chcial...
> 4. Jak wygląda procedura logowania???
surprisa - jak na razie bez...oby tak dalej...
> 5. Jak ze zrywaniem?
jak z tepsa...raz na wozie raz pod wozem, ale powoli sytuacja sie
ustatkowuje i tpsa poprawilo np polaczenia z malomiekkim (moze telia
tutaj duzo dala)...a co do zrywania to niech zrywa...masz staly IP takze
malo mnie to interesuje...byle dzialalo bez restartu modemu, a to jest
problem czasem (byl):))
_pozdrawiam
__bartek