Re: Europejski punkt widzenia?

Autor: --vladi (xxxhajdut_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 15:18:10 MET DST

> Czyli czemu Europa ma walczyc o wolny Internet.
>
> Bardzo ciekawe, w sumie trudno sie nie zgodzic.

"We need to build our borders online and offer our citizens protection
within those borders, and escape from America"

gdzie widzisz wolnosc w podsumowaniu tego artykulu? zasieki za zasieki?
ja uwazam ze amerykanie z tym swoim policyjnym podejsciem do swiata daza do
samozaglady i nie nalezy im w tym przeszkadzac... :)
nalezy sie martwic tym ze nasz prezydent okazal sie wielkim przyjacielem
busha i ze bedzie sie staral wdrazac amerykanskie rozwiazania co do blokady
polsiego internetu... (przypomina mi to ostatni teledysk george michel-a w
ktorym blair okazuje sie pieskiem busha)
pierwsze rezultaty mamy juz w poznaniu i wlamem do serwerow nasa. ciekawe
jak oni wycenili straty na milion dolarow?

--vladi