Re: NASK

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 23:44:56 MET DST

On Wed, 7 Aug 2002 18:39:31 +0000 (UTC), "Pawel Sikora"
<psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl> wrote:

>Kurde, jak burdel w Nasku powoduje ze wysylaja sobie faktury na ksiezyc
>a potem znienacka wylaczaja to jest wszystko w porzadku???

tak trudno przewidziec wysokosc faktury ???

...kurde ja faktury za maj za Centertela do tej pory nie dostalem,
odpowiedzi na reklamacje tyczaca tego rowniez, a musialem ja zaplacic
bo tak jest w regulaminie uslug (ktory zaakceptowalem)

W NASKu jest inaczej ???

--
futszaK
MSISDN 504213565 POTS (59)8339018