Re: Potrzebne pare opinii by bylo

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sun 11 Aug 2002 - 21:08:45 MET DST

On Tue, 6 Aug 2002 20:13:15 +0000 (UTC), Tomek Lipski
<Tomek.Lipski_at_tego.nie.ma.ecl.pl> wrote:

>Hmm duzo spamu ktory dostaje jest wysylany spod outlooka przez
>szalonych marketingowcow ktorzy zbieraja emaile i wysylaja
>spod firmowych adresow jako po prostu oferte. Na nich jest
>to skuteczne.

tiaaa, sa to marketingowcy po marketingu i zarzadzaniu Politechniki
Moszczonowskiej, oddzial w Radziejowicach

Z takiego tez powodu w ramach samyemu sobie organizowanych praktyk
studenckich (studiuje telekomunikacje) ide do pracy wlasnie w
marketingu pewnej firmy telekomunikacyjnej, zeby mi pozniej taki z
przeproszeniem marketingowiec po uczelni jak wyzej nie powiedzial ze
on sie na czyms lepiej zna ode mnie (docelowo mam zamiar pracowac
raczej przy technice)

--
futszaK
MSISDN 504213565 POTS (59)8339018