Re: Jaka to mamy cudowna policje....

Autor: futszaK (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sat 10 Aug 2002 - 14:51:26 MET DST

On Wed, 7 Aug 2002 18:37:32 +0000 (UTC),
<dataxpert_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> wrote:

>Natomiast bardzo zyciowe sa Twoje smieszne plany sprzedawania ludziom 2mbitow
>w kawalkach po np. 128kbit za 60zl/m i 512kbit za 280zl/m. I jeszcze sie
>dziwisz jak ludzie Ci pisza, ze to nie wypali. I chcialbys ludziom zabrac to,
>co najlepsze dla nich dzisiaj czyli P2P a byc moze jeszcze ftp i skasowac za
>to oddzielnie. To jest dojenie z ludzi juz po prostu a nie propagowanie
>taniego Internetu dla wszystkich.

slonko Ty moje, nikt nie kaze nikomu korzystac

P2P generuje ruch o charakterze izochronicznym, mowiac inaczej bardzo
obciaza siec, wiec jesli ktos juz chce skorzystac to powinien za to
zabulic

jak sie komus nie podoba 60zl/mies to moze isc do tepsy po SDI
(kosztujace ponad 2x tyle i jeszcze na asynchronicznym RS232), zabulic
przynajmiej 600zl instalki i czekac pol roku (jak ja czekam) zanim w/w
raczy podlaczyc "bo nie ma jednej karty".

wolny wybor

to o czym pisalem mialo na celu takie zoptymalizowanie sieci juz na
samo dzien dobry, zeby pozniej sie nie okazalo tak, jak sie okazuje w
niektorych osiedlowkach, kiedy liczba userow zbliza sie do rentownej
ilosci, a ci co sa od poczatku zaczynaja narzekac ze im sie siec
zaczyna mulic

jesli jestes zwolennikiem propagowania taniego Internetu dla
wszystkich to rob to uprzejmie za swoje pieniadze, wykup polpaka za
2000zl/mies, zainwestuj w sprzet, podlacz a nastepnie sprzedawaj po
30zl/mies.
Zycze Ci duzej ilosci userow P2P

To o czym pisalem wczesniej tyczylo sie tamowania dostepu do pasma
czestotliwosci ktore jest ze swojej natury dobrem darmowym, Ty zas
sprzeciwiasz sie ograniczeniu dostepu do Internetu (za ktory ktos juz
zabulil konkretne pieniadze).

Czujesz roznice ???

--
futszaK