Re: NASK

Autor: Bartlomiej Jung (e-m_at_il.w.stopce)
Data: Thu 08 Aug 2002 - 16:46:41 MET DST

Dnia Thu, 8 Aug 2002 12:27:26 +0000 (UTC), osoba podpisujaca sie jako
Maciej Wierzbicki <voovoos_at_kis.p.lodz.pl> napisal/a:

>A zdarzył się taki przypadek ? Mógłbyś podać konkrety ?

Ja moge opisac taki przypadek, bo dotknal firme w ktorej pracuje.
3 domeny zostaly przejete przez moja firme na zasadzie cesji domen.
Firma na ktora byly od poczatku zarejestrowane wkrotce po cesji
zmienila adres (poinformowala o tym NASK wysylajac list polecony).
NASK po wiecej niz 2 latach od momentu cesji wylaczyl domeny. Dlaczego
? Bo firma (ta poprzednia) nie zaplacila jednej faktury. NASK przez 2
lata wysylal powiadomienia na stary adres firmy (no i kto mial je
odebrac ?) i nie bedacej obecnie wlascicielem domen.
Ktos moglby czasami pomyslec zanim zrobi cos takiego i wyslac
informacje, do _obecnego_ wlasciciela, ze jest jakas niezaplacona
faktura przez poprzednia firme. Faktura byla na okolo 900 zl, a nasze
straty z powodu znikniecia domen kilkadziesiat lub nawet kilkaset razy
wyzsze (sklep internetowy). I tak dobrze, ze jak ja wylaczyli to po
dlugich (kilka godzin) naleganiach pozwolili sobie zaplacic gotowka i
tego samego dnia wlaczyli domeny. Mogli przeciez pojsc do domu o
12:00. Nie zapomne jak jechalem samochodem lamiac wiekszosc przepisow,
bo pozwolili sobie zaplacic do 14:00 a byla 13:30 jak o tym
poinformowali.
Ja juz nie wnikam, jak NASK mogl dopuscic do zrobienia cesji jak firma
poprzednia zalegala z platnosciami. To tez swiadczy o burdelu jaki
maja u siebie :-(((

--
Bartłomiej "Maly Mis" Jung
newsy AT jung.priv.pl   ICQ#52329898   GG#14042