Re: bigvent - netlandia - warszawa ?

Autor: Krzysztof Bober (krzysztof.bober_at_netlandia.pl)
Data: Wed 07 Aug 2002 - 20:38:34 MET DST

On Tue, 06 Aug 2002 23:37:37 +0200, Chromos wrote:

> lekkim
>
> OK, ale za 200zl masz 256kbit/s - neo+ za 179zl masz 512kbit/s. To tylko
> taka malutka roznica ;)
> Pzdr

Nie, w netlandii 256Kbit/s masz za 149zl (p. www.netlandia.pl).
Poza tym wydaje mi sie, ze oferta netlandii przebija neo+. W tej
cenie masz po pierwsze lacze synchroniczne (256/256), co w moim
przypadku jest bardzo pomocne (mam postawiony serwer, gdzie upload
tez jest wazny). Po drugie mozesz dostac staly adresIP + rDNS.
Poza tym masz darmowe utrzymanie zarejestrowanej domeny na ich
serwerach. Nie liczac 4kont pocztowych i 4 aliasow, kazde po 50M,
konta FTP/WWW 100M. Maja bramke IPv6, VPN.
Cos tam niedawno dostalem w mailu na temat VoIP.
Dlatego nie ukrywam ze neo+ w moim przypadku odpada. Poza tym jakis
rok temu mialem sdi i reakcja na awarie pozostawiala naprawde
duzo do zyczenia. Tak naprawde nie bylo zadnego biura obslugi i
musialem dzwonic bezposrednio na komorke goscia, ktory to instalowal.
Oczywiscie gostek nie zawsze odbieral. Nie wiem jak jest w neo+,
ale przynajmniej w netlandii jest miejsce, gdzie mozna normalnie
zglosic jakis problem czy awarie. Tak czy owak, jezeli neo+
rozszerzylo by swoja oferte o uslugi dodane, to zastanawialbym sie,
ale jak narazie wole netlandie.