Re: Konkurencja dla Neo+ w Bydgoszczy.

Autor: dataxpert_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl
Data: Wed 07 Aug 2002 - 20:37:19 MET DST

Zdumiewa mnie brak umiejetnosci rozumienia tekstu u ludzi. Oto przyklad
odpowiedzi na post Tomka:

> Proponuje Ci łącza przez satelite zapięte na porcie w Niemczech i Holandii.
> Dwustronnie bez kabelka Operatora telekomu. www.kalbud.pl

Sprawdzilem. Lacze o parametrach 512/64, a wiec slabsze od tego ktore chce
Tomek kosztuje prawie 400 euro miesiecznie czyli 8x wiecej niz to, co
maksymalnie chce Tomek placic:

I jak tu nie mowic o glupocie ludzkiej :) Czlowiek zadaje KONKRETNE warunki a
ktos nie czytajac tresci wali na oslep jakas bzdurna oferte i to do tego
przeznaczona dla FIRM z branzy IT i w cenie wiekszej niz 2mbit/2mbit polpak :)

Klaniam sie nisko.