Re: bigvent - netlandia - warszawa ?

Autor: Krzysztof Bober (krzysztof.bober_at_netlandia.pl)
Data: Tue 06 Aug 2002 - 22:14:05 MET DST

On Fri, 02 Aug 2002 11:49:12 +0200, Chromos wrote:

> [...]

Jestem klientem atju od roku. Rowniez potwierdzam, ze to co oferowal atj to byl horror.
Najgorsze byly czeste awarie, ktore rozwiazywano przez tydzien a nawet dluzej.
Doproszenie sie o adres routowalny
czy rdns tez trwalo wieki. Dzialanie internetu tez pozostowialo wiele do zyczenia. Placilem za
256kbit/s a dostawalem ok. 180Kbit/s. W weekendy mogles zapomniec o internecie.

Korzystanie z internetu
z atju wygladalo tak, ze przychodzilem z pracy do domu i modlilem sie zeby dzialalo.
Poza tym nie podobal mi sie olewczy stosunek do klienta. Bylo o tyle dobrze,
ze nie trzeba bylo placic za niedzialajacy internet. Tyle odnosnie atju.

W kazdym razie od czerwca, czyli momentu wykupienia projektu przez bigvent i
przeksztalcenie w netlandie jest nieporownywalnie lepiej. Ja jestem w lekkim
szoku. Jak do tej pory (2miechy) byly dwie krotkie awarie, z tego co wiem ze wzgledu na brak pradu. W kazdym
razie przywrocenie internetu trwalo niespelna godzine, a nie tydzien. Poza tym nareszcie mam taka predkosc za
jaka place (256kbit/s) i musze przyznac, ze nareszcie internet chodzi
dobrze, a czasami wrecz rewelacyjnie. Czasy do bramki sa jednocyfrowe i
nareszcie mozna pograc po sieci. Polepszono obsluge klienta. Doczekanie sie na
adres routowalny i rdns trwalo jeden dzien. Poza tym z tego co wiem
netlandia nie uzywa juz transparent proxy. W kazdym razie TERAZ osobiscie
polecilbym uslugi tej firmy. Podoba mi sie, ze traktuja kazdego klienta
indywidualnie i mozna dogadac sie w roznych kwestiach. Poza tym
wykupienie internetu jest dosc bezpieczne, bo w ciagu 3miechow mozna
rozwiazac umowe i uzyskac zwrot kasy.

KB.