Re: Neostrada+.Ratunku!!

Autor: Paweł (idefix11_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 31 Jul 2002 - 23:31:16 MET DST

Tomasz Slaski <t.slaski_at_perfekt.pl.invalid> napisał(a):

> Najwłaściwszą grupą do tego jest pl.comp.networking :)
> Tam zapytaj - a na pewno chetnie Ci odpowiedzą i bez opoźnienia
> zwiazanego z moderacją polipa.
Ten tego masz racje ta grupa byłaby chyba właściwsza ale pierwszy raz
korzystalem z usenetu i akurat tu trafilem wcześniej.I całe szczęście tam
już ten temat był przerabiany kilka razy i jacyć tacy drażliwi sa tam ludzie
jak bym to napisal to by mnie okrzyczeli:)W sumie to nie będe martwił sie na
zapas bo jak widze rad jest tyle co i radzacych.Najwazniejsze ze wiem iz sie
da i chyba jedynym problemem jest tu dostarczane przez tepse oprogramowanie
ktorego podobno najleouej wogole nie instalowac.