Re: Czy abuse@tpnet.pl dziala?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 13:27:34 MET DST

Użytkownik <marekmSPAM_at_amelek.gda.pl> wyplodzil(-a):

> Ostatnio zauważyłem, że za granicą coraz więcej różnych BOFH-ów
> profilaktycznie blokuje pocztę z *.sdi.tpnet.pl - nawet nie pomaga
> tłumaczenie, ze to są stałe IP które można blokować pojedynczo.
> Twierdzą, że abuse_at_tpnet.pl nic nie robi ze spamerami i jak chcę by
> mnie nie blokowali, to mam sprawić by TPSA zaczęła coś z tym robić.
> Pytam więc, jakie macie doświadczenia co do działania abuse_at_tpnet.pl ?

Wydaje mi się, że tpsa raczej NIE ignoruje zgłoszeń do abuse (w przeciwieństwie
do przykładowego Dialog'u).
Jak to stwierdzić ? Znam kilka osób, które uświadczyły kontaktu z abuse
i miało trochę 'obciachu'.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl