Re: internet - zabierzow

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 19:38:28 MET DST

"Radek Zaleski" news:18805-1027192826_at_as2-204.krakow.dialup.inetia.pl
> Modem dziala ledwo, ledwo, najczesciej laczy sie na 9.600 lub
> kolo tego. Tragedia! A to tylko 10km od duzego miasta...

Kraków to duża wieś.
Z dostępem do netu w tym mieście jest kiszka.
A tepsa to są tu największe dziady.
Pół roku nie mogli zestawić jednej pary do mojego bloku na Krowodrzy - nowe
pary były już fizycznie podciągnięte ale oni jeszcze tego nie mieli w
papierach.
W takim wypadku dostawca olał telekomunę (bo ileż można się prosić wielkiego
króla o jedną parę) i postawił radiolinię.
Czy kiedyś doczekam się w Krakowie naprawdę jakiejś konkurencyjnej firmy do
telekomuny z przystępnymi cenami dla przeciętnego człowieka ?