Re: Jak inteligentnie pozbywac sie tych co udostepniaja sygnal netu z kablowki...

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 21:20:20 MET DST

Użytkownik "futszaK" <futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl> napisał w wiadomości
> Mam sie zajmowac za jakis czas planowaniem i wdrazaniem Internetu
> poprzez sieć kablową w moim miasteczku. Ponieważ jest to projekt
> powiedzmy sobie prototypowy z punktu widzenia tego przedsiebiorstwa
> sprawa cennika jest rowniez do przedyskutowania i to wlasnie cennik
> jak nic innego zdecyduje o pozniejszych ewentualnych zyskach kablowki.

[ciach]

> Czy da się skutecznie upierdzielać userom porty na usługi peer-to-peer
> ???
> Czy zastosowanie limitu powiedzmy 20GB/mies dla łącza 128kbps nie
> odstraszy userów indywidualnych ???
>
> Jakieś inne propozycje ???

Jesli chodzi o limit, to raczej odstraszy ludzi. W znajomej sieci maja tak:
jest niepisany uklad, ze sciaganie masowe mp3 i filmow tylko w nocy, a jesli
ktos sie wylamuje, to dostaje na sztywno limit 128kb/s i tyle sie nacieszyl
szybkim laczem.

A jesli chodzi o udostepnianie, to jest tak: 1 komp - 65zl, 2 komy 80zl, 3
kompy 100zl, (ceny +-10zl).

pzdr
Zbyszek