Re: 1984

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_it.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 18:34:24 MET DST

"kriz" <kreez_at_poczta.onet.pl> writes:

> Spkokojna twoja rozczochrana:))
> Juz niedlugo bedziesz mogl spokojnie uruchomic linuksa na Xboxie.
>
> wiecej tu:
>
> http://7thguard.net/news.php?id=1870
> http://7thguard.net/news.php?id=1953
> http://7thguard.net/news.php?id=1980

O tym wiem. Chodzi mi tylko o to, że xbox + palladium zaczyna się
powoli układać w logiczną całość; widać kierunek w jakim zmierza
microsoft.

A poza tym to jeszcze na oryginalnym biosie xboxa chyba nikt nie
uruchomił swojego programu. No i nie wiem, czy zwróciłeś uwagę, że
ataki na xboxa opierają się na poszukiwaniach błędów w konstrukcji
systemu. A jeśli zostanie zbudowany taki, który błędów mieć nie
będzie? Teoretycznie można zbudować taki komputer, który nie uruchomi
niczego, co nie jest podpisane odpowiednim kluczem.

        Jacek