Re: DSL

Autor: Marcin Kuczera (mkuczera_at_nowiny.net)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 10:44:35 MET DST

> Transfery są znakomite między 2 a 8, znośne między 8 a 16, nie
> do wytrzymania między 16 a 2. Mamy naprawdę zbyt wielu
> userów na jednego Polpaka, trzeba coś dołożyć. Mam bardzo
> ładną koncepcję jak w prosty sposób podzielić ruch między
> Polpaka a DSL - na razie czekam, aż będzie dostępny w
> mojej centrali, no i nie wiem czy się Tepsa zgodzi.

np samo ruch www puscic po DSLu przez pelne transparentne proxy (tak zeby
ktos sie nie wymigal czasem :)

ale tak naprawde to ilu tych userow jest ???? 400 ??
wytnij polaczenia przychodzace do hostow wewnatrz sieci zeby ograniczyc
upload ktory niestety skutecznie zarzyna lacze. - no i oczywiscie kazaa i
temu podobne do zera

Marcin