Re: Neostrada + - wrazenia z placu boju?

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Wed 10 Jul 2002 - 20:53:55 MET DST

kerin_at_despi.net (Kerin) wrote in <aggt94$5el$1_at_news.tpi.pl>:

>Moglby ktos sie podzielic jak wyglada Neo+ w boju?

Nie wiem czy ktos ma to juz dzialajace. Ja bede mial w poniedzialek
i wtedy cos napisze (o ile ktos mnie nie uprzedzi). Teraz mam zwykla Neo.

>Wlasnie zamowilem sobie przejscie z SDI na NEO+ i mnie to baaardzo
>interesuje.
>Min.
>1. Jakie pingi? (miedzynarodowe np. telia.net, krajowe)

Moge Ci podac pingi z Neo 256 (Warszawa). Nie powinny sie bardzo roznic

www.telia.net
Statystyka badania dla 194.237.174.108:
Pakiety: Wys?ane = 55, Odebrane = 52, Utracone = 3 (5% utraconych),
Szacunkowy czas b??dzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 60ms, Maksimum = 80ms, ?rednia = 65ms

www.home.pl
Statystyka badania dla 212.85.96.1:
Pakiety: Wys?ane = 77, Odebrane = 76, Utracone = 1 (1% utraconych),
Szacunkowy czas b??dzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 20ms, Maksimum = 80ms, ?rednia = 28ms

www.ipartners.pl
Statystyka badania dla 157.25.192.146:
Pakiety: Wys?ane = 55, Odebrane = 55, Utracone = 0 (0% utraconych),
Szacunkowy czas b??dzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 20ms, Maksimum = 30ms, ?rednia = 20ms

www.onet.pl
Statystyka badania dla 213.180.130.200:
Pakiety: Wys?ane = 52, Odebrane = 50, Utracone = 2 (3% utraconych),
Szacunkowy czas b??dzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 20ms, Maksimum = 30ms, ?rednia = 24ms

www.yahoo.com
Statystyka badania dla 64.58.76.229:
Pakiety: Wys?ane = 47, Odebrane = 46, Utracone = 1 (2% utraconych),
Szacunkowy czas b??dzenia pakietów w millisekundach:
Minimum = 160ms, Maksimum = 171ms, ?rednia = 163ms

>2. Transferki? (ile idzie upload, download w kb/s, czy zrywa/zasypiaja
>transfery itd)

Na Neostradzie 256 max. transfer (dl) to ok. 27 kb/s. Wynika to z
ograniczen technologii (oprocz saych danych, przesylanych jest b. duzo
informacji kontrolnych). Wiele slyszy sie o przepchanych laczach TPSA - ale
tego nie widac az tak po Neostradzie. Z szybkich polskich serwerow bez
problemu osiaga sie te 20-pare kb sciagajac 1 plik. To samo - szwedzki
Tucows i niektore serwisy zagraniczne, szczegolnie te dzialajace przez
Telie.

Upload - ok. 8 kb/s.

W Neo 512 mozna sie spodziewac podwojenia powyzszych wynikow. Wada Neo
(i chyba wszystkich lacz asymetrycznych) jest to, ze jesli wysylasz badz
odbierasz cos z maksymalna przepustowoscia, to w druga strone transfer
calkowicie zamiera.

>3. Jak to jest z tym Dynamicznym IP? (Tzn. ze za kazdym razem kiedy sie
>polacze mam inna koncowke w ip'ku ?)

U mnie w Neo 256 IP zmienia sie co jakies 2 tygodnie. Sa osoby, u ktorych
zmiana nastepuje raz na 3-4 tygodnie, sa tez takie ktore caly czas maja
to samo IP...

Pozdrawiam,
Wojtek