Re: Moderacja - wolne zarty !

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Mon 08 Jul 2002 - 19:22:05 MET DST

Uzytkownik "futszaK" <futszak_at_WYTNIJTO.sitefinder.pl> napisal w wiadomosci

> na cale szczeszcie jest jeden niuans dzieki ktoremu mozna stosunkowo
> latwo wyfiltorowac zarowno expiera jak i caly watek przez niego
> rozpoczynany, czyli czytam sobie usenet tak jakby expierda nie bylo.

No i ja bym to uznal za mój wlasny przyczynek do dyskusji o moderowaniu.
Po to kazdy sobie moze filtrowac, zeby dostawac to co chce. A polip jest na
tyle waznym (najwazniejszym ?) forum w polskim usenecie, ze IMHO
moderowanie - jako ze nigdy nie jest doskonale - jest po prostu
niedopuszczalne.

pozdrowienia,
Z#