Re: polbox dziala :(

Autor: Bartosz Kaczynski (bart_at_nospam.polbox.com)
Data: Fri 31 May 2002 - 19:16:17 MET DST

Dnia 30.05.2002 22:21, Użytkownik rafal wiosna napisał:

> Marnie szukasz, umieszczono tam informację co i jak.

Moze sie czepiam, ale jak wstal server to jeszcze tego nie bylo w "co
nowego"
A maila do uzytkownikow mozna napisac...
_pozdrawiam
__bartek
___poza tym wydaje mi sie ze serwis pocztowy nie dzialajacy przez
tydzien w tych czasach to troche nieporozumienie - albo dzialacie i
macie jakis sensowna wizje i sprzet w razie awarii, albo ludzie od was
odejda...ale moze o to wam chodzi i polbox jest wam nie na reke...:))