Re: Net przez kablowe. kilka pytan odnosnie ograniczen

Autor: Bartosz Waszak (waszi_at_icpnet.pl)
Data: Fri 31 May 2002 - 11:21:55 MET DST

Marek Moskal <moskit_at_irc.p-l> napisał(a):

> A jak konkretnie chcialbys wykorzystac IP precedence? Ktore urzadzenie
> znakowaloby pakiety? Ktore ograniczalo ruch? Na jakim odcinku?

ograniczanie ruchu downstream odbywa się na ubrze.
W tym momencie odpowiednie klasy QoS dla oznakowanych pakietów wystarczy
zrobić.

Znakowanie odbywa się na głownym routerze przez co mogę oznakować
dowolne pakiety przychodzące czy to z wewnątrz mojej sieci, czy z łącz w
świat.

--
Bartosz Waszak <waszi_at_icpnet.pl>
Internet Cable Provider Sp. z o.o.