Re: Kto i wg jakich zasad moderuje pl.comp.security?

Autor:  --- ! daNuta ! --- (danuta_at_konto.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 11:09:39 MET DST

Daniel Podlejski wrote:

> Ja w logoach serwera na którym działa "infrastruktura moderująca"
> nie mam śladów po próbach dostarczenia czegoś z Twoim "From". Nawet
> w logach serwera SMTP. Więc ginąć musi gdzieś wcześniej. Gdzie - nie
> mam pojęcia. Może zacznij "dochodzenie" od tego co się dzieje z Twoimi
> postami po wyjściu ich z Twojego komputera ?

Wędrują w zdecydowanej większości na news.tpi.pl (bardzo rzadko na
news.onet.pl) i trafiają stamtąd grzecznie na wszystkie grupy na jakie
piszę lub - jeśli jest to na danej grupie wymagane - do jej moderatorów.
Sytuacja taka nie ma miejsca TYLKO z pl.comp.security Z doręczaniem
poczty przez POP3/SMTP (red.)alpha.net.pl też nigdy nie miałem większych
problemów, więc dalej nie mam pojęcia dlaczego choćby Twoje listy do
mnie na priv'a nie dochodzą???

Co pozostaje? MX'y z aliasami bo jak piszesz na Waszym moderującym nie
ma po nich śladu?!

Ktoś z kolegów ma może jeszcze jakieś sugestie? ...bo w obliczu takich
faktów i niemożności ja po prostu wymiękam. Dochodzą dosłownie wszędzie
za wyjątkiem moderatorów z pl.comp.security, więc jeszcze raz pytam
uczonych adminów w temacie, gdzie leży pies pogrzebany?

Pozdrawiam - Nuta
(Remove "da" from my address. Usuń "da" z mego adresu)

--
Lokalizacja programu Hamster 1.3.23.161 oraz przydatne skrypty wraz z
opisami działania i instalacji http://republika.pl/hamster_classic/