Re: Worldcom/UUNET

Autor: Anna Książek (aniak_at_buknet.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 12:54:39 MET DST

Użytkownik "TN" <postmaster_at_int15.pl.eu.org> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Interesuje mnie kto z polskich operatorów/dostawców oprócz TDC Internet
może
> zestawić łącze z UUNET, który jest globalnym dostawcą łącz (VPN) dla
> korporacji zagranicą.
>
> Pozdrawiam,
>
> TN
Jako partner Handlowy ZIGZAGa, mogę polecić skorzystanie z usług ZIGZAGa,
który współpracuje z Telią - jednego z największych w Europie dostawców
pasma transmisyjnego o wysokiej przepustowości, łączności typu 'end-to-end'
oraz usług transmisji głosu i danych IP dla operatorów telekomunikacyjnych i
internetowych.
Napewno znajdzie się rozwiązanie.
Miłego...

AnnaKsiążek