Re: dsl

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 00:43:36 MET DST

> To mniej wiecej jak ze wszystkimi uslugami z TPSA. Jak tylko zwieksza sie
> zainteresowanie to zaraz pojawia sie Brak Mozliwosci Technicznych.

W rzeczy samej. Polityka informacyjna w TPSA dalej sie nie zmienia:
'Cicho Sza... zeby sie tylko potencjalny klient 5 dni przed
wprowadzeniem nowego cennika nie dowiedzial...'
A przeciez na reklamowaniu obnizeniu cen dostepu do Internetu mogli
tylko zyskac. Jak widac potrzeba jeszcze z milion abonentow, ktorzy
zrezygnuja z uslug tej firmy zeby cos sie ruszylo w tej sprawie.

januszek