Re: dsl

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 06:59:51 MET DST

>Dopiero teraz zauwazylem, ze piszesz korzystajac z Neo. Bardzo ciekawa
>sprawa. Niektorzy zaczeli mowic o nowej usludze : DSL. Czy TPSA robilaby
>konkurencje sobie samej wprowadzajac druga usluge bazujaca na DSLu ? Gdyby
>byl to DSL ze stalym adresem IP i kilkoma dodatkami - mialoby to jakis sens
>(np. taki drozszy DSL dla firm). Jeden z kolegow w watku "neostrada i co
>dalej" mowi o tajemniczym cenniku na usluge DSL (ktory pokrywa sie z
>przewidywanym nowym cennikiem Neostrady). Panowie, cos tu jest nie tak !

DSL to usluga przeznaczona dla Biznesu a Neostrada to usluga
przeznaczona dla Domu. Tak naprawde to nowe ceny obu tych uslug nie sa
jeszcze znane. Widac juz jednak ze co niektorzy pomieszali DSL z
Neostrada i stad zamieszanie. IMHO ceny Neostrady beda nizsze niz ceny
DSL ale i usluga bedzie mniej atrakcyjna.
Do czerwca jeszcze tylko 5 dni :P

Jeszcze wczoraj w wyszukiwarce na stronie tpsa mozna bylo znalezc
informacyjna strone o DSL gdzie napisano:

Dostęp do Internetu DSL to nowa usługa, oparta o "rodzinę" technologii
DSL (Digital Subscriber's Loop - Cyfrowej Pętli Abonenckiej).
Szerokopasmowe łącza instalowane są w oparciu o istniejące linie
telefoniczne. Dostęp do Internetu DSL to stały dostęp w nielimitowanym
czasie i bez ograniczeń ilości przesyłanych danych. W ramach
podstawowej oferty udostępniamy:

łącza asymetryczne ADSL o przepustowości 512 kbit/s i 1 Mbit/s (do
Abonenta)
pulę stałych adresów IP
pakiet bezpieczeństwa sieciowego E-security
przestrzeń dyskową na konta pocztowe i strony internetowe w domenie
firma.internetdsl.pl
możliwość konfiguracji indywidualnego profilu usługowego
Korzystając z Dostępu do Internetu DSL Twoja firma nie płaci za czas
połączeń, a jedynie opłaca stały miesięczny abonament.

szerokopasmowy dostęp do Internetu za atrakcyjną cenę - Twoja firma
nie musi inwestować w nową infrastrukturę kablową; udostępniamy
wszelkie konieczne urządzenia (modem lub router, okablowanie,
splitter)
jedna linia - dwie usługi: użytkownicy usługi w Twojej firmie mogą
jednocześnie korzystać z Internetu i prowadzić rozmowy telefoniczne
bez utraty jakości i obniżenia parametrów
szerokie możliwości konfiguracyjne
zwiększone bezpieczeństwo dzięki systemom zainstalowanym na platformie
TP:
pakiet e-security
Wirtualny Firewall (opcja)

publikowanie własnych stron WWW i zarządzanie pocztą elektroniczną -
Twoja firma może wykorzystać w tym celu przestrzeń dyskową na serwerze
prowadzenie działalności typu e-biznes, marketingu elektronicznego,
telepracy
pula stałych adresów IP - usługi internetowe mogą być dostępne w
sieciach wewnętrznych Twojej firmy
przeniesienie instalacji w przypadku zmiany siedziby Twojej firmy
opcja zmiany przepustowości

W zależności od przepustowości łącza (512 kbit/s i 1Mbit/s):

jednorazowa oplata instalacyjna - 799 zł netto (512 kbit/s) i 849 zł
netto (1 Mbit/s)
miesięczny abonament - 299 zł netto (512 kbit/s) i 649 zł netto (1
Mbit/s)
Szczegółowe informacje o kosztach Dostępu do Internetu DSL zawiera
cennik

Dostęp do Internetu DSL to oferta dla firm poszukujących wydajnych i
nieskomplikowanych rozwiązań w zakresie dostępu i usług internetowych,
których potrzeb nie zaspokajają inne sposoby dostępu, np. komutowany.

firmy z segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw
duże firmy

Aktywnej abonenckiej linii telefonicznej w sieci TP.

Sprzedaż usługi Dostęp do Internetu DSL prowadzą:

przedstawiciele handlowi
Biura Obsługi Klienta
<<<

Jak widac admini TPSA czytaja uwaznie newsy i po tym jak na grupie
pojawil sie link do tej strony szybko ja wykasowali.

btw. Okreslenie uslugi jako "dostep szerokopasmowy" oznacza ze userzy
beda placic 22% VAT.

januszek