Re: AC-Net z Warszawy

Autor: Darek Jachemczyk (darek_at_vpn.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 15:46:10 MET DST

Rocik wrote:

> sproboj sie do nich dodzwonic jak cos padnie :)

Ja kilka razy probowalem i nawet sie udalo, inna sparwa to to ze w
hotline
siedza ludzie ktorzy czasami sobie nie radza, przyklad: nie bylo wyjscia
do Inetrnetu, traceroute konczyl sie na routerze ktory ma wyjscie poza
siec
ACN, pan z hotline'u zaproponowal mi zebym zresetowal modem, a pozniej
jeszcze
stwierdzil ze przysle mi technika - po co?? Nie wiem do tej pory.
Technik zreszta przyszedl, pogrzebal i pozamienial miejscami spiltery,
co
spowodowalo gorszy odbor TV. Reklamowalem to, przyszedl kolejny technik,
popatrzyl pozamienial znowu miejscami spitery i stwierdzil zebym przy
tym
nie grzebal. Na koniec postraszyl ze jak znowu cos zle zrobie to bede za
wizyte
placil. To mnie juz zdenerwowalo. Laza, kombinuja a potem jeszcze
starsza.
To co wiem napewno - jesli bede uwazal ze awaria nie jest spowodowana
miom
modemem to do mieszkania ich nie wpuszcze. Zadnych technikow jesli wina
lezy w zawieszonym routerze ACN!!!

Pozdrawiam
Darek