Re: domena.pl - czas oczekiwania na rejestracje

Autor: Tomasz Śląski (tslaski_at_skonet.pl.invalid)
Data: Wed 22 May 2002 - 02:41:44 MET DST

Użytkownik "patison" <patison_at_astercity.net> napisał:

> witam,
> interesuje mnie pewna domena, jednak wyglada na to ze
> ktos mnie uprzedzil, w przegladarce www.dns.pl od 5ciu
> tygodni widze 'domena oczekuje w kolejce na rejestracje',
> czy to jest normalne? jak dlugo nask moze rejestrowac
> domene? bo wg. mnie cos tu smierdzi.

Prawdopodobnie jest to jedna z domen, która spadła po ostatniej
czystce w NASK. Czekają, aż moze poprzedni wlasciciel ja oplaci, a
jesli nie, to uwolnią za czas jakiś, ale za jaki - tego nawet w NASK
sie nie dowiesz (dzwoniłem i pytałem).
Tez mam kilka takich na oku i nic zrobic nie mogę.

--
TOM @ HOME
GSM +48 607 81 83 30   GG 139980 TS635-RIPE