Re: PLC

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 22:32:09 MET DST

tija wrote:

> Czy ma ktoś jakieś informacje na temat dostępu przez kable elektryczne?
> Słyszałem, że w Nowej Hucie już sprzedają usługę (po testach).

Proponuję zobaczyć

http://www.eter.ariadna.pl/zagrozenia/jak_dziala_plc.htm.

Generalnie wystarczy jakaś wiertarka lub inny siejący odbiornik prądu no
i już netu nie ma. A operator nie odpowiada, no bo... tutaj ten tego...
regulamin, nie z jego winy i jest git.

Poza tym pewne osoby zajęły się projektowaniem zagłuszacza PLC - małe
urządzonko, włącza się do sieci, pobiera 10W mocy, a w promieniu kilku
budynków sieć PLC nie chodzi. Oczywiście namierzyć się nie da, bo trzeba
by było mieć nakazy rewizji do wszystkich mieszkań...

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *