Re: TP SA zaoferuje bezprzewodowy dostęp do Internetu (by PAP)

Autor: Red (alfa444_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 May 2002 - 15:33:29 MET DST

> No własnie - dlaczego nie napisali, jak będzie realizowana transmisja
> zwrotna....
> SDI ?? neostrada ??

A ja mysle ze to bedzie cos na wzor EON, SATNODE czy Sadspeed
download z satelity a upload kanalem zwrotnym (SDI, modem itd)
Mialem okazje testowac kilka takich uslug i wszystkie dzialaja fatalnie.
Moze to dlatego ze serwery tych uslugodawcow sa gdzies poza granicami
Polski.
Moze jesli uslugodawca bedzie mial "dobre" lacza z kanalem zwrotnym
nie bedzie opoznien i transfer bylby w miare dobry.
Ale jak znam zycie tpsa wprowadzi albo kosmiczne ceny bo dla nich to
super nowosc albo jakies limity albo uruchomi ta usluge na jednej platformie
systemowej zwanej windows.
Obym sie mylil
Red