Re: Lublin - sta?e

Autor: Pawel Szember (fox_at_symboliczna.net)
Data: Sun 12 May 2002 - 00:46:40 MET DST

Krzysiek wrote:

> Wprawdzie mieszkam niedaleko OLIMPu, ale mogę polecić Reset Net. Wiele
> osób twierdzi, że jest do bani, ale ja uważam inaczej. Musiz tylko
> zorganizować parę osób w bloku i już. Cennik znajdziesz na
> www.reset.net.pl .

czechow ma ta mila zalete ze malo jest na nim miejsc gdzie by nie bylo
jakiejs sieci osiedlowej.. wiec warto sie najpierw upewnic bo moze masz
siec pod nosem a nawet o tym nie wiesz ;]
tak wiec ponowie pytanie.. a gdzie konkretnie ?

--
        ()_()           Pawel Szember
        (o o)           fox_at_symboliczna.net