Re: Nie no, to jest SKANDAL !

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_norka.eu.org)
Data: Sat 11 May 2002 - 19:01:56 MET DST

On Sat, 11 May 2002 15:45:18 +0000 (UTC), Maciek Uhlig
<muhlig_at_us.edu.pl> wrote:

>to moze ja wyjasnie, ze w mojej koncepcji reklamy mialyby byc
>doklejane tylko czytelnikom korzystajacym z danego serwera, nie bylyby
>one w spoolu i nie bylyby feedowane wraz z artykulami

 Zakladasz jednak ze JAKAKOLWIEK reklama adresowana do KOGOKOLWIEK
 odnosi JAKIS skutek???

 Ja czasami mam ochote sprawdzic to co mi podsylaja azjaci w tych
 swoich krzaczastych reklamach - klopot mam ze zrozumieniem o co
 chodzi :-)

--
Wojtek ---(___C'>